tisdag 21 april 2020

Min digitala vårutställning.

Lysekils fotoklubb skulle i April haft en ny utställning i lokalen i Gallerian i Lysekil. På grund av Covid-19 utbrottet så blev det inget av det. Jag hade beställt hem fotografier och ramat dom innan resan till Costa Rica, så dom står här hemma och ingen kan se dom. Jag gör här ett fåfängt försök att visa upp mina bilder och förhoppningsvis kanske få sålt någon tavla. Jag har två teman på tavlorna,  "Bohusläns skärgård" och "Blommor och bin". Bilderna är i format 40*30 och med passepartout och svart ram blir tavlan 50*40. Ingen namnteckning finns på tavlorna. Priset i fall någon önskar köpa är 750 SEK.  Vill någon köpa någon tavla, lägg en kommentar under bilderna, eller kontakta mig på annat sätt.
 
 Tjurpannan, Grebbestad.
 Stångehuvud, Lysekil.
 Ramsvikslandet, Sotenäs.
 Rixö Ö, Brastad
 Saltö, Strömstad.
 Humla.
 Honungsbi.
 Blomfluga.
 Påfågelöga.
Humlebagge.

Inga kommentarer: